آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

گل پسر قند عسل

زنبور کوچولو تولدت مبارک

1392/2/11 23:10
297 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی مامان یک ساله شده، هفته پیش برات جشن تولد گرفتیم ، یه تولد زنبوری  خوشگل . مامان جون برای عزیز دلم یه شنل و کلاه زنبوری دوخته  بود، کیک و همه تزیینات جشنت هم زنبوری بود ، خیلی خوش گذشت . چراغا رو خاموش کردیم و کلی فشفشه به جاش روشن کردیم . عمو وحید هم همش برف شادی می ریخت روی سرمون البته آخرش اشتباهی توی دهن شما هم برف شادی ریخت که شما جیغ زدی و گریه کردی . دایی احسان می خواست با همکاری بقیه بادکنکا رو بترکونه که نذاشتم ،فقط یکی رو ترکوند که کلی کیف کرد، هنوز هم دلم نیومده تزییناتت رو در بیارم ، یک هفته قبل از تولدت هر شب تا صبح بیدار بودم تا تونستم واسه گل پسرم آمادشون  کنم .مامانی خوشگلم تولدت مبارک ، تولد تو زیباترین اتفاق زندگی من و بابا سعید بود . دوستت داریم عزیزکم .

عکسای تولدت پیش عمه زهرا مونده ، هر وقت به دستم برسه میذارمشون توی وبلاگت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمو وحید
25 اردیبهشت 92 17:40
سلام عزیز عمو. دیدن وبلاگت خوشحالم کرد ولی حیف که عکس قشنگتو ندیدم. دوست دارم امیر حسین عمو
سپیده و بهنام
10 خرداد 92 14:14
سلام به همگی امیر حسین جان تولد یک سالگیت مبارک