آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

گل پسر قند عسل

قربون تو پسر

1392/11/27 18:38
294 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین پسرم این روزا یه حرکت جدید یاد گرفتی که حسابی من و بابا رو میخندونه.در طول روز به مناسبت های مرتبط و غیر مرتبط یه هو میگی: ههههههه . نمیتونم تلفظش رو بنویسم. مثل حالتی که آدم یه هو از چیزی تعجب کنه یا ذوق زده بشه.قلب

هفته پیش زنگ خونه رو زدن و قبل از اینکه من و بابا به خودمون بیایم شما در رو باز کرده بودی.تعجب

این روزا از تختت بالا میری و به قاب بالای تختت دست میزنی.به تنهایی میری توی صندلی غذات میشینی.از هر جایی که یه ذره جای دست داشته باشه بالا میری.ماشاءالله مامانی ، فکر کنم هفته دیگه از دیوار صاف هم بالا بری.

گرجه خیلی وقته ولی هنوزم وقتی میگیم اسمت چیه؟ و تو شیرین جواب میدی : آ قا ا میر ،دلم میخواد بخورمت.

هر وقت بابا سعید میخواد فشار کسی رو بگیره شما ، آقا دکتر میشی و عینا همه کارای بابا رو تکرار می کنی.

آقا دکتر

پسرم تو روشنی چشم من و بابا هستی. دوست داریم عزیزم .ما عاشق خنده هاتیم. ضعف می کنیم واسه مزه ریختنت، حرف زدنت، بدو بدو کردنت. واسه همه چیزت. من و بابا هلاک جدی شدنتیم. هزار ماشاءالله چه اخم مردونه ای.

اخم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)