آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

گل پسر قند عسل

مادرانه ای برای تو

1392/11/12 17:50
159 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من ،ماه شبم ،نفسم ، امیرم الان که برات می نویسم تو کنارم خوابیدی و هر از گاهی غلت می زنی. هیچ وقت نمی تونم احساسم رو به خاطر داشتنت شرح بدم . همیشه فکر می کردم خوشبختم اما حالا با بودن در کنار تو چیزی فراتر از خوشبختی رو درک می کنم که قابل توصیف نیست . خدایا شکرت . خدایا من لایق این همه لطف تو نبودم اما کرم تو حد و مرز نداره . خدایا هر روز و هر لحظه شکرت می کنم به خاطر وجود امیرحسین نازنین که باغ دلم رو برای همیشه بهاری کرده . عمق سپاسم رو فقط خودت می دونی . کمکم کن مادر شایسته ای برای این ارمغان بهشتی باشم.

و این هم تبسم آسمان ، خورشید من چشم های همیشه روشنش رو باز کرد. سلام به روی ماهت قناری خوش آواز من . 

مهتاب من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)