آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

گل پسر قند عسل

هام هام هامش کن

1392/11/16 16:01
202 بازدید
اشتراک گذاری

یه توصیه به مامان نی نی هایی که زیاد اعتصاب غذا می کنن :

اگه نمیخواید 10 سال پیرتر از سن واقعیتون به نظر برسید.

اگه نمیخواید چشماتون همیشه منتظر به نظر برسه.

اگه نمیخواید به خاطر انجام حرکات آکروباتیک و عجیب و غریب هیکل دفرمه داشته باشید.

اگه نمیخواید به مرور زمان قاشق غذا نی نی تون یکی از انگشتاتون بشه.

و اگه نمیخواید خیلی بلاهای دیگه به سرتون بیاد، زیاد حرص غذای نی نی تونو نخورید . باور کنید هیچ کدوم از این کارا تاثیری در غذا خوردن کودک دلبندتون نداره. این تجربه جدیده منه.هورا

چند وقت پیش خانمه توی یه مهمونی می گفت : بچه من همه جیز می خوره ، حتی سیب زمینی آبپز رو درسته گاز میزنه.تعجب

منم سرمو انداخته بودم پایین که ازم نپرسن تو چطوری به پسرت غذا میدی ، آخه روم نمیشد حرکات محیر العقول خودمو واسشون تعریف کنم.خجالت

پسر باهوشم نمیدونم وقتی برای اینکه عزیز دلم خوب رشد کنه و بزرگ که شد یه مرد قوی و سالم بشه از در و دیوار بالا میرم و هزار شکلک در میارم تو چه فکری می کنی ولی میدونم تو رو خیلی دوست دارم، خیلی خیلی خیلی . گل پسرم خوب غذا بخور . آرزوی مامانت سلامتی و شادابیه توئه . الهی همیشه تندرست باشی جون دلم .

امیر نازنینم شما فقط زیتون چشمای پیشی خوردی، حیف که پنیر پیتزاش آب شد وگرنه خیلی خوشگل بود. دفعه دیگه عکس هانی و مانی رو هم واست میزارم . از اونا هم فقط چشای زیتونیشونو خوردی گلم. 

پیشی

اینم هانی و مانی . 

هانی و مانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سحر
2 بهمن 92 1:40
امیدوارم پسر نازت همیشه شاد و پاینده باشن. وبلاگ زیبایی دارین با اجازه لینکتون می کنم. از وبلاگ رادمهر جان هم دیدنکنین خوشجال می شم