آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

گل پسر قند عسل

خاطرات تصویری

1392/11/16 18:02
224 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم گفته بود لباساتو خیس نکن، حالا باید تا کی آویزون باشم؟ مااااامااااان بیام  پایین؟(18 ماهگی گل پسر)

رخت آویز

گل در اومد از حموم ، سنبل در اومد از حموم (18 ماهگی پسرکم)

حمام

من از اولین دفعه ای که رفتم حموم عاشق حموم و آب بازی شدم . (8 ماهگی ماهی طلای مامان)

آب بازی

سرگرد خلبان امیرحسین دهقانی که مامانش فدای این ژست گرفتنش . (17 ماهگی آقا پسرم)

خلبان

این قدر خوشم میاد برم اینجا قایم بشم بعد هی مامان و بابا بگن : پسرم کجایی؟(16ماهگی عسل مامان)

قایم موشک

البته این مخفیگاه رو از 6 ماهگی کشف کرده بودم.

مخفیگاه

ای خدا از دست این ماشین جکار کنم . جرا توی جاده خاکی تکون داره ؟!(یک سالگی نفس مامان)

ماشین

من همیشه بعد از کباب مسواک می زنم.تازه از 10 ماهگی کباب می خوردم.

مسواک

من قبلنا به پستونک می گفتم اسونی ولی حالا چند ماهیه که بهش میگم انو.(11 ماهگی قند عسلم)

انو

وقتی من و مامان و بابا ساعت 12 شب رفتیم آبشار گردش!(یازده ماهگی عزیز دلم)

گردش

یک گردش عصرانه با مامان زهرا.(یازده ماهگی پسر پسرا)

با مامان

من و بابا سعید در جاده برفی شیراز - یاسوج .(7ماهگی نفس بابا)

با بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان سبحان
16 بهمن 92 17:54
سلام ، خدا حفظش کنه گل پسرتو ، خیلی نازه
مامان سبحان
18 بهمن 92 22:54
ممنون به ما سر زدین ما هم امیر حسین گل و دوست داشتنی رو لینک کردیم
مامان روشا
19 بهمن 92 11:10
وای مامان زهرا چه عکس های نازی آفرین به سلیقه شما دل ما رفت برای پسرک ناز و شیطون شما در سایه خداوند بزرگ باشید
خاله صدیقه
23 بهمن 92 13:43
سلااااااااااااام به رفیق عزیزم ،مامان فوق العاده مهربون امیرحسین جان.چقدر از دیدن عکس خودت وامیر حسین خوشحال شدم قلبم شاد شد واما حالا از دلتنگی شما چشم پر از اشک شده....انشا ا...شادی وسلامتیتون همیشگی باشه ولطف ومهر الهی همراهتون....عالی بود... امیر حسین عزیزم امیدوارم قدر مامان زهرات رو بدونی یکی از بهترین مامانای دنیاست...خاله صدیقه از دوزر صورت ماهت رو می بوسه
مامان امیرحسین جان
پاسخ
عزیزم با پیامت خیلی خیلی خوشحالم کردی.منم حسابی دلتنگم.مخصوصا روز وفات حضرت معصومه حسابی هوایی قم و دوستان شده بودم.می بوسمت.