آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

گل پسر قند عسل

فین فینوی مامان

1392/12/6 11:56
237 بازدید
اشتراک گذاری

کاش همه درد های دنیا به سر مادرت می نشست اما تو نازنین بیمار نمی شدی . کودکم، شب ها نفست که تند می شود اشک گونه هایم را نوازش می دهد. خوابت می آید اما نمی توانی بخوابی ، گریه می کنی و سرت را مظلومانه بر شانه ام می نهی و من در تاریکی راه می روم و برایت لالایی می خوانم. نگاهم در تاریکی گره می خورد به نگاه پدر که نشسته و غمگین ما را می نگرد . در نگاهش حرف های خودم را می خوانم: کاش این درد سهم من بود.

دردت به جانم، همه می گویند سرماخوردگی که چیز مهمی نیست.شاید نباشد اما نه برای ما . نه برای قلب ما که ضربانش با خنده ها و گریه های تو تنظیم می شود.یا من اسمه دواء و ذکره شفاء.

کلاه

پسرک فین فینوی من وقتی که کلاه سر خودش می گذارد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان روشا
7 اسفند 92 8:50
سلام مامان زهرای ناز ماشالله به این پسر گل با این عکس های قشنگ دست مامانش درد نکنه واقعا مریضی بچه ها خیلی خیلی سخته خدای بزرگ همیشه گفته ماهارو با عزیز تریتنون امتحان می کنه ان شالله همه سر بلند باشیم خدا به خودتون و پسر گلتون سلامتی و شادی بده آمین ممنون به ما سر می زنید
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون عزیزم،خدا رو شکر امیرحسین جان خوب شده،تازه مسافرتم رفته که عکساشو واستون میذارم.دخمل خوشگلمون چطوره؟جای من ببوسیدش.
ساناز
7 اسفند 92 11:33
چه پسر نازي كلي بوووووووووس
مامان امیرحسین جان
پاسخ
تشکر خانمی،خوشحالمون کردید.
مامان شازده پاشا
7 اسفند 92 17:20
مامانی ازپسرفین فینونگوکه منم یه ماه گرفتارش شدم اشکال نداره بایداین دردسرهاهم باشه تا ماماناپیربشن دیگه خانمی من امروزباوب شمااشناشدم اگه دوست داشتین بهماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامان امیرحسین جان
پاسخ
گل پسر نازتونو دیدم،خدا حفظش کنه.با اجازه لینکتون می کنم.