آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

گل پسر قند عسل

لولویی نکن

1393/4/30 16:38
414 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمزگی های پسرم:

لپ ملت رو می کشه و میگه: کوتولو (کوچولو)

 

اداسس عسیزم (خداحافظ عزیزم)

بای بای

وقتی صداش می کنیم امیر جان،جواب میده : جانممحبت

 

وقتی کار بدی می کنه و من اخم می کنم میاد نوازشم می کنه و میگه : مامان زلا نازی.دلخور

 

مامان جون اسم لپای امیر حسین جونش رو گذاشته بستنی فالوده و هر وقت می خواد ببوستش میگه بیا به مامان جون بستنی فالوده بده.امیر گلم هم یه طرف صورتشو میگیره و میگه : بتنی و طرف دیگه رو : پالوته. حالا دیگه خودش هم که می خواد کسی رو ببوسه ازش بستنی فالوده می خواد.خوشمزه

 

داشتم ناز دونه رو روی پام خواب میکردم، کم کم چشاش گرم میشد که یه دفعه چشای گیلاسیشو باز کرد و گفت: وااااای دیدی تتادف نکیدم.(دیدی تصادف نکردم) تعجب

 

هر صدایی که از طبقه بالا به گوش برسه فوری گل پسر میگه : آقا درددا نکن (سر و صدا نکن)هیس

 

یه تذکر اخلاقی هست که روزی صد بار از نازدونه میشنویمش : لولویی نکن (فضولی نکن) این تذکر بیشتر از همه به عمه زهرا و دایی احمدرضا داده میشه. البته عمه زهرا خیلی هم فضولی نمیکنه اما بچه ما غیرتیه. بالاخره زنی گفتن مردی گفتن. شاکی

 

ولی امان از دایی احمدرضا یا به قول امیرجان دایی اازا . هر نوع بازی اکشن ، بپربپر و معلق زدن بین زمین و آسمون در حیطه کار دایی احمدرضا قرار داره. خود شیطون بلاش هم هی میخنده و میگه :هبا هبا (بندازم هوا!)تشویق

سوار سه چرخش داره دور میزنه . صداشو میشنوم که هی میگه: می تونم می تونم. می بینم داره با تمام توان سعی می کنه از روی چند تا بالش رد شه . اگه به داد بالش ها نرسیده بودم حتما می تونست.غمگین

 

یه پروژه ای هست به نام " بابا سعید لیه بوکنیم" این پروژه حقیقتا احساسات منو جریحه دار میکنه. بعضی وقتا که بابا سعید توی حال دراز میکشه که استراحت کنه جناب خان تصمیم میگیره بابا سعید رو له کنه ومن هم نمی تونم جلوشو بگیرم.هی با سه چرخه می زنه به دست و پا و کمر باباسعید و می خنده و میگه :ااااا بابا سعید لیه شد. بعد برای اطمینان از بابای خواب آلود می پرسه :بابا سعید لیه شدی ؟

بابا سعید: آره بابا له شدم.خواب آلود

من:کچل

 

وقتی پسرم حس می کنه باید پیکاسو بشه : مامان زلا مکاشی کنم(نقاشی کنم)

 

بعضی وقتا بدون هیچ دلیلی  یهو میگه : ای خدا .

 

وقتی دارم تایپ می کنم  میاد دکمه های صفحه کلید رو میزنه و میگه : لولویی کردم.خندونک

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

•ஐمامان گل بهشتـــــــــــی•ஐ
31 تیر 93 16:28
سلام خوبی راستی پسری رو از پوشک گرفتی؟
مامان امیرحسین جان
پاسخ
سلام ، قبل از ماه رمضان داشت خوب پیش می رفت اما اون قدر این مدت این ور و اون ور بودیم و خودم کار داشتم که ناتموم موند . در واقع نه.
ساناز
1 مرداد 93 17:04
عزیزم خیلی جیگرههههههههههههه
ساناز
2 مرداد 93 15:01
عزیزم یه چیزایی گذاشتم نمیدونم انشالا بدردت بخوره
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون عزیزم، الان اومدم سر بزنم امیرحسین یه بلایی سر وبت آورد که خونده نمیشه. دستت درد نکنه خانمی حتما مثل همیشه عالیه.
مامان زهرا
3 مرداد 93 15:20
ماشاءالله به این خوشمزگی ها خدا حفظش کنه برات
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون مامان زهرا، ایشالا زینب بانو و مامانش همیشه سلامت و خوشحال باشن.
مامان
6 مرداد 93 8:23
ماشالا به این آقا کوچولوی شیرین زبون