آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

گل پسر قند عسل

چیس

1393/6/30 23:10
679 بازدید
اشتراک گذاری

تازه فهمیدم چرا هر وقت می خوام ماکارونی بپزم قبلش یه مشت ماکارونی نپخته طرح دار ازم میگیری و  چرق و چروق می خوری.

امشب یه بسته خوش آب و رنگ ماکارونی از کابینت در آوردی و میگی : مامان باز کن.

من: مامان جون یه چیزه دیگه بخوریم ، ماکارونی الان خوب نیست.

شما : این ماکوکی نیس، این چیسه.تعجب

الهی بگردم بچه چیپس ندیدمو . من می خوام شما ناز دونه، سالم و پر انرژی  باشی و هیچ وقت مریض نشی. واسه همین واست چیپس و پفک نمی خرم. اما چه کنم که از صبح تا شب تلویزیون چیپس و پفک تبلیغ می کنه.

اولین باری که دیدی یه نفر پفک می خوره با اشتیاق فریاد می زدی : هبیج هبیج (هویج) خنده

امشب خیلی بد خوردی زمین و حسابی دردت گرفت. یه گریه مفصل هم کردی . وسط گریه در حالی که عین ابر بهار از چشای خوشگلت اشک میومد گفتی: مامان زهرا نوشاشه بده بخولم خوب بشم!!!!!!!!تعجبقه قهه

آخه چرا؟ یعنی این قدر نوشابه دوست داری؟؟؟ قربون اون ذهن فعال و نکته سنجت برم.

 

راحتی عزیز دلم؟؟

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا
31 شهریور 93 4:55
آفرین چه مامان خوبی
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون ولی احساس می کنم کم کم می خوام تسلیم بشم.
مامان اعظم
31 شهریور 93 8:14
وای به قول شما از دست این تبلیغ های تلوزیون....زهرا اینقد چاکلز رو خوب میشناسه...یبار داشت از دستش خون می اومد با یه دونه پفک دیگه همه چی یادش رفت
مامان امیرحسین جان
پاسخ
من و شما باید یه کلینیک پفک درمانی و نوشابه درمانی راه بندازیم.
مامان آنیسا
31 شهریور 93 8:37
آخی عزیز دلم مامانی از هر چی که منعش کنی بیشتر به سمتش علاقه مند میشه انقدر سخت گیری لازم نیست هر از گاهی بذار بخوره
مامان امیرحسین جان
پاسخ
این قدر دلم سوخت وقتی گفت : این چیسه، که احتمالا امروز واسش چیپس بخرم. حداقل فایده اش اینه که دست از سر ماکارونی ها بر می داره.
مامان نازنین زهرا
1 مهر 93 19:22
سلام من تازه اومدم پیشتون چه ماشین نازی درست کرده گل پسر بچه من هم توی جمع که قرار میگیره و2تا بچه را میبینه هوس میکنه ولی خیییلی کم براش میخرم
مامان امیرحسین جان
پاسخ
سلام، خوش اومدی مامان خانم. حتما بهتون سر می زنیم. پسر بچه ها عشق ماشینن و از همه چی ماشین می سازن.