آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

گل پسر قند عسل

تقدیم به زلالی آب و صبوری سنگ

1393/7/3 5:57
487 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از همه دنیا خسته می شوم و دلزده.

وقتی بی پناهم و آزرده.

وقتی دلم می خواهد کسی عمیق و بی انتها دوستم بدارد عجیب دلم  تنگ می شود که سر بگذارم بر زانویش و با نوازش دستانش تا اوج بی دغدغه گی ها پرواز کنم.

آغوشش چقدر مهربان است و امن. انگار هر چه بهارهای زندگیت بیشتر می شود و پاییزهایش افزون ، بیشتر دل تنگ بی دغدغه گیه آغوشش می شوی.

مادرم را می گویم همو که به زلالی آب است و به صبوری سنگ.

 

 

مامان مثل همیشه با حوصله خاص خودش مشغول بازی با امیر حسین بود و به کارهاش هم  می رسید. گل پسر من هر چند دقیقه از ته دل می خندید و می گفت :مامان جون جونی.

من مثل همیشه مبهوت این همه حوصله و سلیقه بودم و این که چطور مامان با این همه مشغله های خونه و خارج از خونه هر روز هم کارهاشو انجام میده و هم طوری با پسرک بلای من بازی می کنه که تبدیل به بهترین همبازی اون شده.

یهو پرسیدم : مامان وقتی ما بچه بودیم هم همین قدر حوصله داشتی و برای جزیی ترین کارها این قدر وقت میذاشتی.

مامان با لبخند نگاهم کرد و گفت: دقیقا همین قدر.

راست می گفت . خاطرات بچگی من آمیخته با مهربانی ها و از خودگذشتگی های بی حد مادرم و نگاه های متعجب اطرافیانه. بهترین دوست دوران نوجوانیم مادرم بود و این همیشه باعث تعجب دوستان و همسالانم می شد.

ممنونتم مامان.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فروشگاه دایانا
3 مهر 93 6:49
خوش به سعادتتون. هر دو تون. هم شما که چنین مادری دارید و هم مادرتان که دختر قدر شناسی دارد. سالم و دلشاد باشید همیشه از صفحات سایت من دیدن کنید کمک بزرگی هست به زیاد شدن آمارم چون من از این راه نون می خورم و بازاریاب هستم
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ایشالا شادی همیشه همسایه دلتون باشه و لبخند قرین لبتون. به روی چشم حتما بهتون سر می زنم.
چیکچی
3 مهر 93 8:14
مادر
مامان زهرا
4 مهر 93 15:06
خدا مامانهای عزیزمونو حفظ کنه و عمر باعزت و طولانی بهشون بده. من فرشته ها رو با لفظ مادر شناختم
مامان امیرحسین جان
پاسخ
الهی آمین. حقیقتا مادر فرشته ایه که زمینی شده
خاله صدیقه
5 مهر 93 21:12
سلام زهرا جان این پستت خیلی به دلم نشست.انصافا مادرت خیلی دوست داشتنی وقابل احترام هستند . .سایه شون مستدام..
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون عزیزم. ذکر خیر شما همیشه توی خونه ما هست. ایشالا خدا مادر نازنین شما رو هم حفظ کنه.
مامان آنیسا
7 مهر 93 9:44
آدم تا مادر نشه قدر مادرشو اونجوری که باید بدونه نمیدونه وقتی مادر شدی تازه میفهمی مادر یعنی چی ؟
مامان امیرحسین جان
پاسخ
وقتی مادر نشدی تصورت از زحمات مادرت خیلی ساده است ولی وقتی مادر می شی تازه می فهمی مادرت چه خون دلی خورده تا تو رو بزرگ کرده.
مامان دوقلوها
13 مهر 93 21:05
الهی که همیشه زنده باشن
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون عزیزم . ایشالا خدا مادر شما رو هم واستون حفظ کنه.