آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

گل پسر قند عسل

خار

1394/5/21 1:45
564 بازدید
اشتراک گذاری

امشب از مهمانی که برگشتیم ی سر رفتم تو حیاط، قند عسل هم دنبالم. اونم با چه تیپی، عینک آفتابی زده بود و کوتاه نمیومد که از روی چشم برش داره. بهانه گرفت که میخوام به گلدونا آب بدم.شب و عینک آفتابی و شلنگ و... معلومه که میوفته.

بمیرم الهی بچم افتاد روی گلدون کاکتوس و دستش داغون شد. اول فکر کردم ضربه خورده که اونجوری گریه می کنه ولی بعد دیدم دستش پر خار شده. شاید 30 تا خار ریز توی دستش رفته بود.جیگرم کباب شد. با مصیبتی درشون آوردم. چقدر هم مظلوم شده بود. وقتی دستش پاکسازی شد دست کشید به چونش و گفت : مامان ریش دارم. خندم گرفت که یهو فهمیدم قضیه چیه. چونش هم پر خار بود. بچه مظلومم.

وقتی کار چونه هم تموم شد اومد تو بغلم و گفت : مامان بگو خدا بچم خوب بشه.

خیلی دلم براش سوخت. تازه خوابش برده ولی هنوز دستش درد می کرد. خار به چشم مادرت بره و به دست تو نره آروم جونم. 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آنیسا
21 مرداد 94 15:10
آخی عزیزم 30 تا خار تو دستش خداروشکر تو چشمش خار نرفته همیشه جای شکر خدا باقیه آخه آقا کوچولو کسی تو شب عینک َآفتابی میزنه
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ای خواهر همینو بگو، نصفه شب و عینک. از دیشب هرچی شیطنت می کنه و می خنده بازم قیافه مظلومش یادم نمیره
مامان زهرا
23 مرداد 94 16:13
الهی!!! عزیزم!!! حتما خیلی اذیت شده گل پسر البته فکر کنم انقدری که مادر از درد بچه درد میکشه خود بچه دردش نیاد انشاءالله همه بچه ها همیشه سلامت و شاد باشن و از هر حادثه کوچک و بزرگ در امان بمونن
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون خاله زهرا جون، ایشالا. ما هم واسه سلامتی همه نی نی ها مخصوصا زینب بانو شما دعا می کنیم.
مامان زهرا
23 مرداد 94 16:14
فکر کنم گل پسر از بس خوش تیپ کرده بوده چشم خورده
مامان امیرحسین جان
پاسخ
آره والا. کسی نیست بگه آخه نصف شب واسه کی خوش تیپ می کنی آقا