آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

گل پسر قند عسل

ناز آن گیسو که دل بی تاب اوست

1394/2/13 20:27
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

الان من و شما نازدونه توی آرایشگاه کودک نشستیم و منتظریم نوبت شما بشه. هوا گرمه و باید موهای خوشگلتو کوتاه کنمناراحت

نمیدونم چرا یهو دلم گرفت. خنده داره ولی دلم واسه موهات که این مدت بلند شده بود تنگ میشه. دگ از این خنده دار تر نمیشه ولی چه میشه کرد مادر بودن یعنی واسه همه چیز بچت ذوق کنی و دلتنگ بشی. وگرنه چیزی که غصه نداره مو ئه.

نفسم ، امیرحسینم، ببخش که ی مدته دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم. لپ تاپ و کامپیوترمون با هم خراب شده و با گوشی هم عکس درج نمیشه.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آنیسا
14 اردیبهشت 94 7:06
مو کوتاه کنونت مبارک باشه عزیزم غصه نخور مامانی هنوز یه ماه نشده بازم بلند میشه
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون خاله جون،چقدرم موی کوتاه بهش میاد
مامان زهرا
22 اردیبهشت 94 14:40
سلاااااااااااااام به به مامان امیرحسین جان از اینکه دیدم مطلب گذاشتی بسیار بسیار مشعوف ناک شد
مامان امیرحسین جان
پاسخ
سلام به روی ماهت. با گوشیم میام ولی هر کاری می کنم عکسا درج نمیشن، چکار کنم؟