آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

گل پسر قند عسل

امیرحسین دردنیای دیجیتال

1393/2/24 11:35
234 بازدید
اشتراک گذاری

علاقه تو گل پسر  به لپ تاپ از چهار ماهگی شروع شد. شاید باور کردنی نباشه اما هر وقت یه فشرده ساز عکس نصب کردم یه عکس از چهار ماهگیت میذارم که  پشت لپ تاپ ایستادی. هر وقت جایی کسی با لپ تاپ کار می کرد جیغ میزدی و می خواستی بپری سمتش. یه بار توی یه فروشگاه با این حرکت باعث شدی چشم یه خانمه از حدقه بزنه بیرون و بگه : ماشالا باید از این بترسه نه این طوری بپره سمتش.

لازم به یاد آوریه که وقتی هنوز به دنیا نیومده بودی، دایی احسان جهاندیده! از روی تجربه به من گفت :خواهش می کنم هیچ وقت نذار بچت بفهمه لپ تاپ و موبایل چیه و میشه باهاشون بازی کرد و ما هم تمام سعیمونو کردیم ولی بی فایده بود. دیگه حالا میری از موبایل بابا واسه خودت فیلم میذاری، اذان پخش می کنی و هر چند وقت یه بار که یه موبایلی زنگ می خوره و همه به هم نگاه می کنن و هیچ کس جواب نمیده بابا سعید میفهمه که فسقل خان زنگ موبایلشو عوض کرده. متشکریم  آقا.

وقتی یه سالت بود زبان لپ تاپ دایی احسانو به زبان چینی تغییر دادی. دیروز هم متن درسی دایی احمدرضا رو تصحیح کردی!

دوست ندارم این قدر بری سراغ موبایل و لپ تاپ می ترسم چشای خوشگلت ضعیف شه عزیزم. هر چی قایمشون می کنیم باز هم پیداشون می کنی.نمی دونم باید چکار کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان شازده پاشا
27 اردیبهشت 93 10:48
الهییییی....خوب عزیزم بچه بزرگ شدمیخوادمهندس بشهبخاطرهمینه که ازالان کارشوشروع کرده ا
مامان امیرحسین جان
پاسخ
اتفاقا عمه امیرحسین یه پروژه داره در مورد رابطه بازی کودکان و شغل آینده.به خاطر علاقه زیاد گل پسر به توپ ، هواپیما و لپ تاپ ما میون فوتبالیست و خلبان و مهندس سرگردونیم.