آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

گل پسر قند عسل

پسرم بیا بزرگتر بشیم

1393/3/3 2:19
276 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم آدما وقتی کوچیکن ، وقتی ظرف دلشون کوچیکه، بدی دیگرون بهمشون میریزه. اما وقتی بزرگ میشن ، وقتی می خوان دلشونو آسمونی کنن دیگه عبور یه تیکه ابر سیاه دل آزردشون نمی کنه.

الان من خوشحالم و احساس می کنم روز خوبی رو گذروندم، نه به خاطر جاهایی که رفتم ونه به خاطر کسایی که دیدم بلکه به خاطر حس خوبی که از فکر کردن به کارای امروزم بهم دست میده.

خوشحالم به این خاطر که می بینم عبور تیکه های سیاه ابر غمگینم نکرده. خوشحالم چون  با وجود دیدن آدمای ناخوشایند ناخوش نشدم. خوشحالم چون می بینم دیگه بدی آدم هایی که در حقشون خوبی کردم واسم خنده دار شده.

خدایا شکرت . این حس خوب رو مدیون الطاف همیشگیه تو هستم. ممنون خدا جون.

پسرم، نازنینم اینایی که گفتم یعنی بزرگ شدن . امیدوارم مامانت به زودی اون قدر بزرگ بشه که حتی متوجه عبور این تکه های سیاه ابر هم نشه. امیدوار م یه روز تو رو ببینم که بزرگ شدی . ببینم که خود آسمون شدی.

دوست دارم آسمون آفتابی من.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان شازده پاشا
3 خرداد 93 18:05
همیشه شادباشیددوست عزیز
مامان زهرا
4 خرداد 93 1:34
سلام یاد این نامه افتادم http://zeinab-banoo.niniweblog.com/post11.php اما شما از من خیلی جلوتری. خدا کمک کنه به من هم که بتونم قوی باشم
مامان امیرحسین جان
پاسخ
رفتم و یه بار دیگه خوندمش و باز از نگاهت به مشکلات لذت بردم.مخصوصا اونجا که گفتی دنیا میگذره و ما میمونیم و اونی که با نبودن در کنارش لحظه هامونو به اسراف گذروندیم.
مامان زهرا
4 خرداد 93 19:24
لطف داری دوستم
مامان سمیه
5 خرداد 93 20:04
گل پسرتونو خدا حفظ کنه معلومه مامان با درک و احساس بالایی داره و حتمآ قند عسل خیلی روحش با تربیت این مادر بزرگ خواهد شد.
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون خانمی،ایشالا همین طور باشه که شما میگید.
•ஐمامان گل بهشتـــــــــــی•ஐ
11 خرداد 93 20:21
سلام خانمی خیلی خوبه کاش هممون اینطوری بشیم چون بچه هامون از ما یاد میگیرند از اشنایی باهاتون خوشخال شدم و لینکتون نمودم
مامان امیرحسین جان
پاسخ
دوست عزیز وب زیباتونو دیدم.ممنون که به ما سر زدید.شما هم لینک شدید.