آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

گل پسر قند عسل

گل پونه

1393/3/5 1:47
432 بازدید
اشتراک گذاری

گل پونه نعنا پونه

خدای من مهربونه

به من یه بچه ای داده 

گل داده غنچه ای داده

خیلی قشنگه پسرم

زبر و زرنگ پسرم

می خندونه مامانو

می خندونه بابا رو

وقتی با هم می خندیم

شکر می کنیم خدا رو

باغ بابا جون توی این فصل حسابی قشنگ شده، هر گوشش گلی نشسته و روح آدمو صفا میده. اما هیچ کدوم از گلای باغ رنگ و بوی تو رو نداشتن . فدات بشم عزیزترینم.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

حکیمه نیک بخت
5 خرداد 93 14:32
به به چه شعری.....چه مامان باذوقی معلومه که هیچ گلی مثل این گل پسرنمیشه
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون عزیزم،لطف داری. البته شعره از خودم نبود.
زهرا
5 خرداد 93 17:31
به به کاش میشد ما بیایم مزاحمتون بشیم
مامان امیرحسین جان
پاسخ
عزیزم حتما بیاید،قدمتون روی چشم. ما که خیلی وقته منتظرتون هستیم.
مامان سمیه
5 خرداد 93 20:00
خدا حفظ کنه این گل پسر آقا و عزیزو
ساناز
8 خرداد 93 1:41
چه شعر قشنگي و عكس قشنگي
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان روشا
8 خرداد 93 9:47
به به یه پسر گل میون دشت زیبا باغ بابا بزرگ کجا هست؟
مامان امیرحسین جان
پاسخ
عزیزم نزدیک شیرازه.
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
8 خرداد 93 19:45
خدا حفظش کنه این گل پسرو
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون خانمی.
خاله صدیقه
10 خرداد 93 0:30
سلام زهراجون.رفیقت خوبه شماچطورید؟عارضم ب خدمتتتون ک بخاطر مشغله کاری هنوز فرصت کافی برای بررسی اون موضوع پیدا نکردم مشغولش هستم.دعاکن.بجای من امیرحسین گلت رو ببوس.شبت بخیر عزیزم.
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ایشالا موفق باشی عزیزم.
مامان زهرا
12 خرداد 93 13:34
سلام دوستم خوبی؟ کجایی این روزها؟ خبری نیست ازت؟ اعیادت مبارک
مامان امیرحسین جان
پاسخ
سلام دوست جون،عید شما هم مبارک.این هفته واقعا سرم شلوغ بوده. ایشالا فردا هم می خوایم بریم اصفهان.فکر کنم تا اواسط هفته آینده وقت سر خاروندن هم نداشته باشم. عزیزم توی این روزای خوب دعا واسه ما یادت نره
مامان زهرا
12 خرداد 93 23:40
به سلامتی انشاءالله همیشه به خوشی همچنین