آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

گل پسر قند عسل

پسر بهار

1393/3/13 17:07
508 بازدید
اشتراک گذاری

تلویزیون یه برنامه خیلی جالب پخش می کرد. روی مبل نشستم و محو تلویزیون شدم. امیرحسین دوید و اومد روی پام نشست. دستاشو حلقه کرد دور گردنم و هی یه چیزی می گفت . چند ثانیه اول محو تلویزیون بودم.

یهو به خودم اومدم: جانم مامان چی میگی؟

قند عسل: دوست دالم . دوست دالم. مامان زلا دوست دالم.

می خواستم بخورمش.محکم بغلش کردم : جون دلم منم دوست دارم.

خدایا مامان یه پسر کوچولوی شیرین و مهربون بودن چه لذتی داره.هزار هزار بار شکرت.

خدایا این هدیه بهاری رو حفظ کن و دلش رو مثل بهار همیشه شاد و شادی بخش و پر طراوت قرار بده.

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آینده
13 خرداد 93 17:50
عزیزم انشاالله همیشه خوشبخت باشید خدا بهتون ببخشه گل پسر شیرین زبانتونو
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون خانمی، ایشالا روزیه شما باشه، یه گل پسر شیطون یا یه ناز دختر قشنگ. راستی وب قشنگتون رو هم دیدم،خدا قوت.
ساناز
14 خرداد 93 0:46
چه مامان خوشگلي داره اميرحسين جان عزيزم حق با شماست يكي ديگه گذاشتم با مارشمالو ست احتمالا ميدونين چيه تقريبا همون پف پفي خودمون .. اكثرمغازه ها يا فروشگاههاي بزرگ دارند ..خيلي راحته .. اينو حتما ميتونين درست كنين http://mohammadmatin92.niniweblog.com/post1928.php اين آدرسشه
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون عزیزم، چشاتون قشنگ میبینه. ساناز جون دست گلت درد نکنه ، حتما میرم سراغش.
مامان زهرا
15 خرداد 93 15:25
چه آقا پسر با محبتی خدا حفظش کنه
مامان امیرحسین جان
پاسخ
تشکر عزیزم.خوشحال میشم که بهمون سر میزنی و یادگاری واسمون میذاری.
صديقه جونت
24 خرداد 93 14:13
زهرا اصلا تغيير نكردي همون زهرايي
مامان امیرحسین جان
پاسخ
چه میشه کرد ،ماییم دیگه!!!!
مامان زهرا
29 خرداد 93 10:35
سلام دوستم خوبی؟ گل پسرت چطوره؟ چه خبر؟
مامان امیرحسین جان
پاسخ
سلام به مامان زهرا و زینب خانمی. دوست جون ما خوبیم اما لپ تاپمون خراب شده بود و از همه جا بی خبر بودم.