آقا امیر حسین آقا امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

گل پسر قند عسل

وقتی نی نی بودی

1393/4/5 18:11
979 بازدید
اشتراک گذاری

دور کارای خودم بودم که این عکسا رو دیدم و دلم تنگ شد.

دلم واسه وقتی نی نی بودی تنگ شد.

نازدونه من خیلی خیلی دوست دارم.

این عکسا رو خونه عمو عبدالله گرفتیم. هر وقت می رفتیم اونجا عمو امکانات لازم در اختیار شما گل پسر قرار می داد و  می گفت: بذارید بچه داداشم راحت باشه و هر کار می خواد بکنه.

اینم یه نمونه دیگه.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
7 تیر 93 14:59
منم بعضی وقتا دلم برا نوزادی دوقلوها تنگ میشه میشینم عکساشونو میبینم دلم ضعف میره فکر میکنم قدر اون لحظات رو ندونستم
مامان امیرحسین جان
پاسخ
انگار آدم از هر مرحله ای که می گذره تازه میفهمه چقدر خوب بوده و حسرت می خوره چرا قدر ندونسته.
مامان آنیسا
9 تیر 93 7:23
منم همین طور تا کوچیکن آدم دوست داره زود بزرگ بشن وقتی بزرگ شدن دلت هوای کوچیکیهاشونو میکنه خاله جون خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون خانمی که به ما سر زدید. وب قشنگتونو دیدم و از خوشمزگی های آنیسا جون ذوق کردم.
مامان آنیسا
9 تیر 93 12:04
مرسی از اینکه بهمون سر زدین خوشحال میشیم بازم بیاین شما اهل کجایید خاله جون ؟
مامان امیرحسین جان
پاسخ
به روی چشم ، خوشحال میشم وب قشنگتونو بازم ببینم. عزیزم لینکتون می کنم.ما شیراز هستیم
مامان سمیه
10 تیر 93 19:19
وای چه پسر نازی ، قدر مامانی تو بدونی عسل یادت نره چقد دوست دارها
مامان امیرحسین جان
پاسخ
ممنون مامان سمیه، خوشحال شدیم به ما سر زدی. فکر کنم این فرشته های کوچولو تا خودشون پدر و مادر نشن عمق عشق پدر و مادرشونو درک نمی کنن.